BEZPŁATNY WEBINAR
Jak trafić do mediów?
Pokażę Ci, jak krok po kroku rozpocząć współpracę z topowymi mediami, aby budować znaną i cenioną markę eksperta
od zaplanowania działań do publikacji
m.in. w takich tytułach jak VOGUE, Twój STYL czy Puls Biznesu, w programach śniadaniowych oraz audycjach radiowych m.in. w Chilli Zet, Polskim Radio czy TOK FM.
Bez kontaktów, budżetu i agencji PR.
.
Kiedy jest sens iść do mediów? Przedstawię Ci 8 kluczowych momentów, których wręcz nie możesz przemilczeć i kiedy świat powinien o Tobie usłyszeć.
Od czego zacząć? Dowiesz się, jakich 6 pytań musisz sobie zadać zanim wyślesz pierwszego maila do mediów, aby Twoje działania przyniosły wymierne korzyści.
Jak się przygotować? Omówię krok po kroku plan przygotowania do współpracy z mediami na podstawie CASE STUDY mojego klienta, z którym w ciągu 30 dni osiągnęliśmy fantastyczne rezultaty.
Jak rozwinąć współpracę z mediami? Przedstawię przykład jak poprowadzić kampanię, aby zainteresować dziennikarzy swoją działalnością i zrobić większy szum na temat swojej marki, uwzględniając opcje: brak budżetu, mały budżet i duży budżet.
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Danuta Rolinger-Bednarska
PR-owiec, strateg komunikacji
Pomaga ambitnym liderom i ekspertom w budowaniu znanej i cenionej marki. Od 8 lat opracowuje strategie komunikacji, które realizują cele biznesowe klientów oraz nagłaśnia wyjątkowe projekty, o których powinien usłyszeć świat. Jej klienci byli w takich mediach jak: Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Vogue, Twój STYL, onet.pl, w znanych rozgłośniach radiowych czy programach telewizyjnych.
