BEZPŁATNY WEBINAR

Jak trafić do mediów?

Pokażę Ci, jak krok po kroku rozpocząć współpracę z topowymi mediami, aby budować znaną i cenioną markę eksperta

od zaplanowania działań do publikacji

m.in. w takich tytułach jak VOGUE, Twój STYL czy Puls Biznesu, w programach śniadaniowych oraz audycjach radiowych m.in. w Chilli Zet, Polskim Radio czy TOK FM.

Bez kontaktów, budżetu i agencji PR.

.

Kiedy jest sens iść do mediów? Przedstawię Ci 8 kluczowych momentów, których wręcz nie możesz przemilczeć i kiedy świat powinien o Tobie usłyszeć.

Od czego zacząć? Dowiesz się, jakich 6 pytań musisz sobie zadać zanim wyślesz pierwszego maila do mediów, aby Twoje działania przyniosły wymierne korzyści.

Jak się przygotować? Omówię krok po kroku plan przygotowania do współpracy z mediami na podstawie CASE STUDY mojego klienta, z którym w ciągu 30 dni osiągnęliśmy fantastyczne rezultaty.

Jak rozwinąć współpracę z mediami? Przedstawię przykład jak poprowadzić kampanię, aby zainteresować dziennikarzy swoją działalnością i zrobić większy szum na temat swojej marki, uwzględniając opcje: brak budżetu, mały budżet i duży budżet.

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Danuta Rolinger-Bednarska

PR-owiec, strateg komunikacji

 

Pomaga ambitnym liderom i ekspertom w budowaniu znanej i cenionej marki. Od 8 lat opracowuje strategie komunikacji, które realizują cele biznesowe klientów oraz nagłaśnia wyjątkowe projekty, o których powinien usłyszeć świat. Jej klienci byli w takich mediach jak: Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Vogue, Twój STYL, onet.pl, w znanych rozgłośniach radiowych czy programach telewizyjnych.

Współpraca ze mną w oczach innych

Opinie

Danuta poprzez swojego skuteczne działania PR, kontakty z dziennikarzami i mediami, potrafi zadbać o rozwój marki, jej widoczność, pozytywny odbiór. Jest bardzo aktywna w swoich działaniach, sama podejmuje wiele inicjatyw. Bardzo efektywnie zarządza projektami. Zawsze przygotowuje materiały wysokiej jakości i zawsze są one przygotowane na czas. Bardzo polecam współpracę!

Magdalena Korycka, dyrektor zarządzająca FootMedica

W mojej drodze rozwoju strategii PR – marketing Danuta Rolinger-Bednarska odegrała bardzo ważną rolę. Nie tylko pomaga w kontaktach z mediami, ale także profesjonalnie doradza na każdym etapie rozwoju biznesu. Polecam z całego serca!

dr Izabela Zawisza, Prezes KF Niccolum Sp. z o.o.

 

Dzięki zaangażowaniu Danuty Rolinger-Bednarskiej w krótkim czasie udało nam się zbudować relacje z mediami, które zaprocentowały publikacjami w takich tytułach jak Twój STYL, Be Active czy Gazeta Wyborcza. To z kolei przełożyło się na zainteresowanie produktem i liczbę zamówień. Profesjonalizm działań, nieudawany entuzjazm oraz ogromne wsparcie doradcze było kluczowe w starcie tak młodej firmy i skutkowało budową pierwszych kanałów sprzedaży.

dr Urszula Herman, Prezes PelviFly Sp. z o.o.

Dzięki Dance Rolinger-Bednarskiej o mojej firmie Salents dowiedziało się szerokie grono odbiorców – nie tylko Internauci i czytelnicy Nowej Sprzedaży czy Szefa sprzedaży, ale także widzowie programu Webcaster, słuchacze Polskiego Radia czy uczestnicy dużych konferencji branżowych. Z czystym sumieniem polecam.

dr Agnieszka Grostal, CEO / Business Sales Strategy Consultant Salents