Bezpłatny webinar

Jak bezkosztowo rozpocząć współpracę z topowymi mediami,
aby budować znaną i cenioną markę?

  • Kiedy jest sens iść do mediów? Przedstawię Ci 8 kluczowych momentów, których wręcz nie możesz przemilczeć i kiedy świat powinien o Tobie usłyszeć.
  • Od czego zacząć? Dowiesz się, jakich 6 pytań musisz sobie zadać zanim wyślesz pierwszego maila do mediów, aby Twoje działania przyniosły wymierne korzyści.
  • Jak się przygotować? Omówię krok po kroku plan przygotowania do współpracy z mediami na podstawie CASE STUDY mojego klienta, z którym w ciągu 30 dni osiągnęliśmy fantastyczne rezultaty.
  • Jak rozwinąć współpracę z mediami? Przedstawię przykład jak poprowadzić kampanię, aby zainteresować dziennikarzy swoją działalnością i zrobić większy szum na temat swojej marki, uwzględniając opcje: brak budżetu, mały budżet i duży budżet.

Środa, 12 sierpnia, godz. 20:00

Szkolenie startuje za:

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Zapoznaj się z informacją o przetwarzaniu danych klikając tutaj

Danuta Rolinger-Bednarska

Danuta Rolinger-Bednarska

PR-owiec, strateg komunikacji

Pomaga ambitnym liderom i ekspertom w budowaniu znanej i cenionej marki.
Od 8 lat opracowuje strategie komunikacji, które realizują cele biznesowe klientów oraz nagłaśnia wyjątkowe projekty, o których powinien usłyszeć świat.
Jej klienci byli w takich mediach jak: Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Vogue, Twój STYL, onet.pl, w znanych rozgłośniach radiowych czy programach telewizyjnych.