Jak krok po kroku trafić do mediów i budować znaną markę?

m.in. w takich tytułach jak VOGUE, Twój STYL czy Puls Biznesu, w programach śniadaniowych oraz audycjach radiowych m.in. w Chilli Zet, Polskim Radio czy TOK FM.

.

Dowiesz się:

Kiedy warto iść do mediów? Przedstawię Ci 8 kluczowych momentów, których wręcz nie możesz przemilczeć i kiedy świat powinien o Tobie usłyszeć.

Od czego zacząć? Dowiesz się, jakich 6 pytań musisz sobie zadać zanim wyślesz pierwszego maila do mediów, aby Twoje działania przyniosły wymierne korzyści.

Jak się przygotować? Omówię krok po kroku plan przygotowania do współpracy z mediami na podstawie CASE STUDY mojego klienta, z którym w ciągu 30 dni osiągnęliśmy fantastyczne rezultaty.

Jak rozwinąć współpracę z mediami? Przedstawię przykład jak poprowadzić kampanię, aby zainteresować dziennikarzy swoją działalnością i zrobić większy szum na temat swojej marki, uwzględniając opcje: brak budżetu, mały budżet i duży budżet.

Podczas webinaru podzielę się swoim 8 letnim doświadczeniem w budowaniu marki eksperta w mediach. Na podstawie case study mojego klienta przeprowadzę Cię krok po kroku przez proces, który pozwoli Ci zaistnieć w najbardziej prestiżowych mediach w Polsce, takich jak: VOGUE, Twój STYL, Puls Biznesu czy Rzeczpospolita, w popularnych programach śniadaniowych oraz audycjach radiowych m.in. w Chilli Zet, Polskim Radio czy TOK FM.

Bez kontaktów, budżetu i agencji PR !

O prowadzącej:

Pomagam ekspertom, startupom i małym firmom w budowaniu znanej i cenionej marki. Od 8 lat opracowuję strategie komunikacji, które realizują cele biznesowe klientów oraz nagłaśniam wyjątkowe projekty, o których powinien usłyszeć świat. Uczę, jak budować dobre relacje z mediami i realizować swoje cele. Moi klienci byli w najbardziej prestiżowych mediach w Polsce jak: Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Vogue, Twój STYL, onet.pl, w znanych rozgłośniach radiowych czy programach telewizyjnych.

Danuta Rolinger-Bednarska

PRowiec, strateg komunikacji

Jeżeli:

Szukasz sposobu, aby wyróżnić się na tle konkurencji
Chcesz wzmocnić autorytet i rozpoznawalność Twojej marki
Chcesz przyciągać klientów Premium
Zastanawiasz się, jak zwiększyć swoją wiarygodność w oczach klientów

Dowiedz się, jak współpracować z mainstreamowymi mediami w Polsce!

Opinie uczestników szkolenia:

Świetny webinar! Pozwolę sobie wykorzystać parę informacji. Bardzo Ci dziękuję za wczorajsze spotkanie.
Agata Cimoch

Pracownia edukacyjna „Jedna i druga”

Dziękuję za ten webinar! Było inspirująco, merytorycznie i rzeczowo. Dowiedziałam się naprawdę wielu ciekawych rzeczy. Zupełnie inaczej teraz patrzę na kwestię kontaktu z mediami w celu promowania swojej marki.
dr Joanna Rzońca

Akademia Kreanikacji

To był MEGA DOBRY WEBINAR. Super, że udało mi sie zadać kilka pytań;) DZIĘKI 🙂
Małgorzata Chudzińska

.