Jak w 7 krokach trafić do czołowych mediów i budować znaną markę?

Jeśli chcesz dowiedzieć się jak trafić do takich tytułów jak Forbes, Puls Biznesu, Twój STYL czy programów śniadaniowych lub audycji radiowych w Polskim Radio, Radio Zet czy TOK FM, to spotkajmy się na webinarze.

Dowiesz się:

Kiedy warto iść do mediów? Przedstawię Ci 8 kluczowych momentów, których wręcz nie możesz przemilczeć i kiedy świat powinien o Tobie usłyszeć.

Jak się przygotować? Omówię 7 kroków, co musisz wziąć pod uwagę, aby trafić do mediów i wykorzystać swoją obecność w 100%.

Każdy krok omówię na przykładzie mojej klientki, z którą w ciągu 30 dni osiągnęłyśmy fantastyczne rezultaty.

Dodatkowo otrzymasz bonus w postaci workbooka, dzięki czemu wyjdziesz ze spotkania z gotowym planem.

Podczas webinaru podzielę się swoim 10 letnim doświadczeniem w budowaniu widocznej marki w mediach. Na podstawie case study mojego klienta przeprowadzę Cię krok po kroku przez proces, który pozwoli Ci zaistnieć w najbardziej prestiżowych mediach w Polsce, takich jak: VOGUE, Twój STYL, Puls Biznesu czy Rzeczpospolita, w popularnych programach śniadaniowych oraz audycjach radiowych m.in. w Chilli Zet, Polskim Radio czy TOK FM.

Wszystko po to, aby świat o Tobie usłyszał!

.

Jeżeli:

Marzysz o tym, aby wyjść z cienia i z odwagą budować rozpoznawalność marki, aby trafić i pomóc jak największej liczbie osób

Marzysz, żeby pojawić się w Forbes, Twoim STYLU, onet.pl, Radiu Zet czy Dzień dobry TVN

Chcesz mieć status eksperta numer 1 w swojej branży?

Chcesz przyciągać dużych partnerów biznesowych i klientów premium?

Chcesz przestać sprzedawać, tylko przyciągać idealnych klientów, którzy mają do Ciebie zaufanie i nie negocjują ceny?

Chcesz nagłośnić swoją kampanię i zwrócić uwagę opinii publicznej na swój temat

Jesteś w dobrym miejscu!

Opinie uczestników

Świetny webinar! Pozwolę sobie wykorzystać parę informacji. Bardzo Ci dziękuję za wczorajsze spotkanie.
Agata Cimoch

Pracownia edukacyjna „Jedna i druga”

Dziękuję za ten webinar! Było inspirująco, merytorycznie i rzeczowo. Dowiedziałam się naprawdę wielu ciekawych rzeczy. Zupełnie inaczej teraz patrzę na kwestię kontaktu z mediami w celu promowania swojej marki.
dr Joanna Rzońca

Akademia Kreanikacji

To był MEGA DOBRY WEBINAR. Super, że udało mi sie zadać kilka pytań;) DZIĘKI 🙂
Małgorzata Chudzińska

O prowadzącej:

Danuta Rolinger-Bednarska
PRowiec, strateżka komunikacji

Mam ogromną wiarę w ludzi i ich potencjał. Wierzę, że każdy z nas przyszedł na świat z określoną misją. Pomagam ją ubrać w słowa, jasno komunikować i wypływać na szerokie wody.

Pracuję z ekspertami, tówrcami i liderami, którzy wierzą w możliwość przemiany świata i pozytywnego wpływu na otoczenie. Realizują swoją misję i wiedzą, że nie mogą siedzieć cicho. Mają wielkie marzenia, ambitne plany i odwagę by sięgać po więcej.

Od 10 lat pracuję w branży PR, a od 7 lat jestem szefową butikowej agencji Rolinger PR, w której buduję widoczność liderów i ekspertów w mediach i przestrzeni publicznej. Moi klienci są w topowych mediach w Polsce.

Łącząc swoje doświadczenie w PR oraz wykształcenie psychologiczne, pokazuję, że można budować widoczną markę w zgodzie ze sobą. Wiem, że każdy z nas nosi w sobie historię, o której świat musi usłyszeć!

.