Czy też uważasz, że już czas, aby świat o Tobie usłyszał?

Wyzwanie #PodbijMedia

Jeśli marzysz o tym, aby wyjść z cienia i z odwagą budować rozpoznawalność marki w topowych mediach, aby trafić i pomóc jak największej liczbie osób, dołącz do Wyzwania!

Obserwujesz ludzi ze swojej branży, którzy są zapraszani do wywiadów, programów telewizyjnych czy audycji radiowych i zastanawiasz się, dlaczego to nie Ty?

Chcesz budować widoczną markę i marzysz o tym, żeby swoją wiedzę, doświadczenie lub unikalne spojrzenie na świat zaprezentować szeroko: w prestiżowej prasie takiej jak Forbes, Twój STYL, zasięgowym portalu – Onet.pl czy WP.pl, w dobrze znanej stacji radiowej – Radio Zet czy na kanapie w Dzień dobry TVN.

Chcesz przestać tłumaczyć, że jesteś wykwalifikowanym ekspertem, twórcą czy przedsiębiorcą, masz dopracowane produkty i usługi, za które klienci muszą płacić. Masz dość negocjowania ceny i chcesz przyciągać klientów premium.

Chcesz budować swoją widoczność z odwagą i rozmachem, ale jednocześnie na własnych zasadach.

Wiesz, że to TEN CZAS, aby sięgnąć po więcej?

Dołącz do Wyzwania #PodbijMedia, które startuje

już 11 marca

.

Jak wygląda harmonogram szkoleń #PodbijMedia?

11 marca, godz. 10:00 – Jak wybrać media, które wniosą Cię na wyższy poziom?

Pokażę Ci, jaka jest kluczowa zasada budowania swojej widoczności oraz jakimi kryteriami się kierować wybierając odpowiednie media dla swojej marki.

12 marca, godz. 10:00 – Jakie są 3 złote zasady publikacji w mediach?

Jeśli do tej pory Twoje próby zaproponowania swojego tematu mediom skończyły się na niczym, po tym szkoleniu dowiesz się, dlaczego tak się stało.

13 marca, godz. 10:00 – Jak w 7 krokach trafić do czołowych mediów?

Pokażę Ci 7 kroków, które musisz przejść, aby dostać się do mediów i zwiększyć swoją widoczność i prestiż marki. Zobaczysz to na konkretnym case study mojej klientki.

Co jeszcze otrzymasz?

l

Workbooki

d

Listę największych mediów i podcastów

Kalendarz publikacji

Wartościowe bonusy

Jak dołączyć do Wyzwania #PodbijMedia?

Zapisz się wypełniając poniższy formularz.
Potwierdź zapis.

Dołącz do zamknietej grupy na Facebooku – to tam odbędzie się Wyzwanie.

.

Kim jestem?

Danuta Rolinger-Bednarska
PRowiec, strateżka komunikacji, właścicielka butikowej agencji Rolinger PR

Mam ogromną wiarę w ludzi i ich potencjał. Wierzę, że każdy z nas przyszedł na świat z określoną misją. Pomagam ją ubrać w słowa, jasno komunikować i wypływać na szerokie wody.

Pracuję z ekspertami i liderami, którzy wierzą w możliwość przemiany świata i pozytywnego wpływu na otoczenie. Realizują swoją misję i wiedzą, że nie mogą siedzieć cicho. Mają wielkie marzenia, ambitne plany i odwagę by sięgać po więcej.

Od 10 lat pracuję w branży PR, a od 8 lat jestem szefową butikowej agencji Rolinger PR, w której buduję widoczność liderów i ekspertów w mediach i przestrzeni publicznej. Moi klienci są w topowych mediach w Polsce.

Łącząc swoje doświadczenie w PR oraz wykształcenie psychologiczne, pokazuję, że można budować widoczną markę w zgodzie ze sobą. Wiem, że każdy z nas nosi w sobie historię, o której świat musi usłyszeć!

Sprawdź, co klienci mówią o mnie:

Miałam ogromną przyjemność współpracować z Danutą Rolinger-Bednarską w ramach działań na rzecz Fundacji Rodzic w mieście. Danuta odpowiedzialna była za promocję medialną raportu „Macierzyństwo a aktywność zawodowa”. Wyniki współpracy były niezwykle owocne – ogromna liczba publikacji medialnych, zainteresowanie tematem ze strony dziennikarzy, a także tocząca się dyskusja to jej efekt. Danuta wykazała się pełnym profesjonalizmem, terminowością, a także inicjatywą. Współpracę oceniam bardzo pozytywnie.
Karolina Bury

Wiceprezeska zarządu Fundacja Rodzic w mieście

„Moja decyzja o współpracy z Danutą Rolinger-Bednarską to był prawdziwy strzał w dziesiątkę! Do tej pory dziwię się, że nie zrobiłam tego wcześniej, bo przyniosła mi ona ogrom korzyści.

Z pomocą Danuty nie tylko pozyskałam patronów medialnych i rozgłos w mediach dotyczący mojego nowego projektu – Książkoplanera “Rok w biznesie online” skierowanego dla osób, które chcą stworzyć zyskowny biznes w sieci.

Tak naprawdę to dopiero początek.

Uzyskałam również wsparcie i profesjonalne doradztwo dotyczące budowania swojego wizerunku w mediach – w tym udzielania wywiadów. Danuta dała mi tyle przydatnych wskazówek, że miałam pewność, że mój przekaz był jasny i docierał do idealnych odbiorców Książkoplanera.

Bardzo polecam skorzystanie z usług Danuty!

Ja stałam się już jej stałą klientką :)”

Ola Gościniak

Jestem Interaktywna

„Osiągnęłyśmy tyle wzmianek w mediach, że starczyłoby na dekadę, a to zaledwie kilka miesięcy współpracy 🙂 Jeśli obawiasz się mediów, to naprawdę nie ma czego się bać. To świetny sposób na przyciąganie właściwych klientów. Danuta czuwa nad klarownością przekazu, więc w 100% polecam współpracę. Efektem są nie tylko artykuły, wywiady, radia czy śniadaniówki, które widać na zewnątrz – to też ogromny przyrost wiedzy, doświadczenia, rozwoju osobistego i frajdy z pracy ;)))”

Agnieszka Gaczkowska

Założycielka Oplotki

Danuta poprzez swojego skuteczne działania PR, kontakty z dziennikarzami i mediami, potrafi zadbać o rozwój marki, jej widoczność, pozytywny odbiór. Jest bardzo aktywna w swoich działaniach, sama podejmuje wiele inicjatyw. Bardzo efektywnie zarządza projektami. Zawsze przygotowuje materiały wysokiej jakości i zawsze są one przygotowane na czas. Bardzo polecam współpracę!
Magdalena Korycka

dyrektor zarządzająca FootMedica

Teraz wyobraź sobie,

że wywiad z Tobą ukazał się w wymarzonym magazynie. Obserwujący z social media, którzy dotąd ledwo lajkowali Twoje posty serdecznie Ci gratulują, a klienci jakoś patrzą inaczej i z większym zaufaniem korzystają z Twojej oferty podświadomie czując, że są w dobrych i uznanych rękach.

.