Jak krok po kroku rozpocząć współpracę z topowymi mediami,
aby budować znaną i cenioną markę?

Danuta Rolinger-Bednarska
PR-owiec, strateg komunikacji
Pomaga ambitnym liderom i ekspertom w budowaniu znanej i cenionej marki.
Od 8 lat opracowuje strategie komunikacji, które realizują cele biznesowe klientów oraz nagłaśnia wyjątkowe projekty, o których powinien usłyszeć świat.
Jej klienci byli w takich mediach jak: Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Vogue, Twój STYL, onet.pl, w znanych rozgłośniach radiowych czy programach telewizyjnych.
[
]Środa, 12 sierpnia, godz. 20:00
Szkolenie startuje za:
Dzień(s)
:
Godzina(y)
:
Minut(y)
:
Sekund(y)
Zapoznaj się z informacją o przetwarzaniu danych klikając tutaj
- Kiedy jest sens iść do mediów? Przedstawię Ci 8 kluczowych momentów, których wręcz nie możesz przemilczeć i kiedy świat powinien o Tobie usłyszeć.
- Od czego zacząć? Dowiesz się, jakich 6 pytań musisz sobie zadać zanim wyślesz pierwszego maila do mediów, aby Twoje działania przyniosły wymierne korzyści.
- Jak się przygotować? Omówię krok po kroku plan przygotowania do współpracy z mediami na podstawie CASE STUDY mojego klienta, z którym w ciągu 30 dni osiągnęliśmy fantastyczne rezultaty.
- Jak rozwinąć współpracę z mediami? Przedstawię przykład jak poprowadzić kampanię, aby zainteresować dziennikarzy swoją działalnością i zrobić większy szum na temat swojej marki, uwzględniając opcje: brak budżetu, mały budżet i duży budżet.